Fuck this Shit

Orka känslan... känslan att vara kär. Sjukt jobbigt. Ser inget positivt med det. Mår bara dåligt utav det. Hata känslan att sakna någon så att man nästan spricker. Varför ska det finnas ordet svartsjuk? Varför ska det alltid finnas den tredje personen som ALLTID ska förstöra? Varför är världen så orättvis? Jag har hundra frågor men utan svar.

Och varför ska vissa killar vara så känslokall och försöker spela cool inför sina kompisar? Varför kan ni inte bara visa era känslor som ni brukar göra fast inför andra människor också. Är det för att ni vågar inte visa er svaga inför era kompisar? Eller är det för att ni vill visa att det är ni som ha makten? SNÄLLA väx upp! Visa att hon är älskad! Håll om henne och säga att du älskar henne. Visa respekt. Jag säger inte att alla killar är så. Och jag vet att ingen är perfekt. Men visa henne att du verkligen älskar henne innan det är försent.

Och en annan fråga. Detta ha jag märkt ganska ofta nu. Det gäller både för tjejer och killar. När ni verkligen gillar någon så gör ni typ allt för att få hon/han. Men när ni väl ha fått hon/han så skiter ni i henne/honom. Eller så visa ni inte lika mycket. Varför är det så?


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-16 @ 00:57:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0