@Linnéas place

Godmorgon sötnosar :* just nu sitter jag hemma hos Linnéa & väntar på att Lina ska komma. Vi har inte skola idag eftersom vi ska besöka gymnasium. Men det är inte först än kl 10 och jag har inte skjuts därför sitter jag hemma hos min kära vän. Plus att alla vi 3 ska besöka samma gymnasium. Det bli Mikael Elias & TBS som sagt.

Efter det så ska jag möta mina sötnosar och hämta ut biljetterna. Sen möta Angelica, så dra vi på träning. Snart är det julshow också. Hahah skulle inte förvåna min om jag gör bort mig. Men för er som vill se så är ni ju välkommen. Det är den 3 dec kl 18.00 på hedbergska skola. Barn upp till 15år kostar biljetten 50kr. Det är ju inte bara hiphop dans utan allt möjligt. Så kom dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0